2018. november 18-án megrendezésre került az Aston Martin GTE bajnokság 3. versenyhétvégéje a Red Bull Ringen. 17 pilóta jelent meg a versenyen. A papírforma szerint várható volt, hogy Bracsók János szerzi meg az első helyet, ugyanis súlybüntetés nélkül vágott neki a versenyhétvégének. Az időmérő edzés a vártak szerint alakult, Bracsók János 1:24.850-es idővel rajtolhatott a pole pozícióból. Őt követte kicsivel több, mint 1 mp-es lemaradással Molnár Attila, 1:25.973-as idővel. A harmadik helyről Gál Miklós vághatott neki a versenynek. További rajtsorrend: G. Nagy Ádám, Auer Zsolt, Ducsai Norbert, Kovács Richárd, Karagity Dániel, Híves Zoltán, Fiatal Zoltán, Kuti Horváth Csaba, Dobsa Richárd, Bakos Márton, Csobolya Tibor, Burián Dániel, Molnár Attila70 és végül Kovácsfi Norbert. Az időmérő edzés alapján izgalmas futamnak néztünk elébe, ugyanis a 4. és 10. hely között kevesebb, mint 1 mp volt a különbség.

A rajtot Bracsók János szokásához híven jól kapta el, elsőként fordult el az első kanyarban. Sajnos a rajtnál volt két incidens, ami balesetet váltott ki. Ducsai Norbert megpöccintette Karagity Dániel autóját, így Dani elvesztette uralmát a járműve felett, megforgott, és sajnos a mezőny végére esett vissza. A másik baleset Kuti Horváth Csabához írható, amikor is indokolatlanul nekiment Kovács Richárdnak, láncreakciót indítva ezzel el. Ezután Ricsi autója megcsúszott, aminek már Fiatal Zoltán látta kárát és összeütközött Ricsivel, ezáltal sajnos Zoli is a mezőny végére esett vissza. A két stabil és tapasztalt pilóta, Fiatal Zoltán és Karagity Dániel, az utolsó helyről kellett, hogy alkosson valamit, nem volt könnyű dolguk. Leszámítva ezt a két incidenst, a mezőny szépen eljött a rajtnál, a pilóták odafigyeltek egymásra. A rajt utáni 2. jobbos kanyarban Híves Zoltántól láthattunk egy szokatlan mozdulatot, ugyanis Zoli fékezés nélkül, nem kanyarodva, egyenesen belerongyolt a falba. Érdekes volt ezt kívülről látni, mert egy hajszál választotta el attól Zolit, hogy telibe találja Dobsa Richárdot, aki éppen fordult rá a jobbos kanyarra. Szerencsére nem lett belőle baleset. A replayből úgy tűnik, mintha Zolinak a kormánya bemondta volna az unalmast. Az első pár körben a mezőny szorosan együtt volt. Fiatal Zoltán és Karagity Dániel nagyot autózott, sorjában előzték meg a pilótákat. Zoli végül a 8., míg Dani a 10. helyen végzett. Az első 4 helyről induló pilóta hozta a papírformát, és ahogy rajtoltak, olyan sorrendben is értek célba. Bracsók Jánossal sajnos nem tudták tartani a tempót, így János a verseny végére majdnem 50 mp-et adott, a mögötte 2. helyen befutó Molnár Attilának. 3. helyen Gál Miklós végzett, aki 1 tizeddel ért csak be Molnár Attila mögött. Nagyon szoros és kétes volt a 2. és 3. hely sorsa. G. Nagy Ádámnak ez a verseny jól sikerült, a 4. helyen sikerült behoznia a G-Racing Team-et. 5. helyen Dobsa Richárd végzett, aki nagy versenyt tudhat maga mögött, ugyanis a 12. helyről rajtolt. További befutók: Auer Zsolt, Kovács Richárd, Fiatal Zoltán, Bakos Márton, Karagity Dániel, Burián Dániel, Ducsai Norbert, Csobolya Tibor, Kovácsfi Norbert és Molnár Attila70. Két kieső volt a versenyen, Híves Zoltán és Kuti Horváth Csaba személyében.

Összességében egy izgalmas, jó futamon vagyunk túl. A versenybírósági döntésekből, és a kevés büntetésből is látszik, hogy elindult valami, fejlődik a mezőny, mindenki egyre pontosabban, egyre figyelmesebben vezet. A következő verseny december 2-án lesz, ahol Thaiföldre látogat a mezőny, a Chang pályára. Mindenkinek jó tesztelést, és sikeres versenyt kívánunk.