Július 29-én folytatódott TCR bajnokságunk, ezúttal Olaszországba látogatott ismételten a mezőny, Imolába. A versenyhétvége előtt az nem volt kérdés, hogy melyik csapat, melyik pilótája fog dominálni, hiszen Bracsók János ismételten eszméletlen tempót mutatott a szabadedzéseken. A versenyhétvégén összesen 15 pilóta jelent meg.

Az időmérőn nem volt kérdés, hogy ki nyeri azt. Bracsók János közel hotlaps időt futott, és több mint egy másodperccel nyerte meg Imolában az időmérő edzést. A második helyen már szorosabb volt az állás. A 2. helyet mindössze 3 ezreddel Szőke Péter szerezte meg Molnár Attila előtt. A mezőny eddig újonc versenyzője, Juhász Krisztián az Audival szerezte meg a 4. helyet, aki mindössze 2 tizeddel maradt le az első sorról. Kucsár Krisztiánnak most meg kellett elégednie az 5. rajthellyel. A 6. helyet Kovács Richárd szerezte, míg a 7. helyen is egy Audis versenyző ért be az időmérő edzés végén, méghozzá Nagy Szilárd. A 8. helyet Fiatal Zoltán kapta meg, míg őt követte Juhász Tibor. A 10. helyet Bartha Márk bérelte ki magának. További sorrend: Burián Dániel, Eke Péter, Kovácsfi Norbert, Baranyi Rudolf és id. Molnár Attila.

Az első futam rajtjánál a legtöbbet Fiatal Zoltán és Bartha Márk nyert, hiszen jelentőset jöttek előre. Bracsók Jánosnak sikerült megőriznie vezető pozícióját. Szőke Péter is tartotta a 2. helyet, egészen a 1. kör első szektorának végéig, amikor is hibázott és megcsúszott. Megcsúszása következtében eltalálta Molnár Attila és az újonc, Juhász Krisztián autóját. A baleset miatt Szőke Péter kiesett a versenyből, míg Juhász Krisztián visszaesett egészen az utolsó helyek egyikére. Kucsár ekkor már a 3. helyen volt és támadni kezdte Molnár Attilát, valamint Fiatal Zoltán ebből szerencsésen jött ki és máris a 4. helyen találta magát. Juhász Krisztián nagyon sokat veszített, az első kör végére már 30 mp volt a hátránya. Kovács Richárdnak sem jött össze a futam eleje, hiszen ő is az utolsó helyek egyikére esett vissza, azonban életre kelt és folyamatosan javított a pozícióján. Az első és második helyen az Alfás és az Audis között nagy csata alakult ki, hiszen körökön keresztül kereste a rést Kucsár Krisztián Molnár Attilán, azonban nem tudta betenni az Alfás mellé az autót. Nagy Szilárd nem akarta hagyni, hogy a Fordos, Bartha Márk szerezze meg az 5. helyet. Juhász Krisztián az utolsó helyről feljött a 10. helyig, ahol Kovácsfi Norberttel kellett megküzdenie. Az élen Bracsóknak ellenfele nem volt, kényelmes előnyt épített ki magának és magabiztosan tudta megnyerni az első futamot. Kucsár Krisztiánnak végül nem sikerült megelőznie Molnár Attilát, meg kellett elégednie a 3. hellyel. A 4. helyet Fiatal Zoltán szerezte meg, míg végül Nagy Szilárdnak sikerült megelőznie Bartha Márkot. Burián Dánielt a futam végére épp, hogy utolérte Kovács Richárd, azonban már előznie nem sikerült, ezzel Burián Dániel indult a poleból a 2. futamon. Kovács Richárd a 8. helyet szerezte meg, míg a 9. helyig jutott előre Juhász Krisztián. Eke Péter a 10. helyen ért célba. Juhász Tibornak ez a futam nem jött össze, csak a 11. helyet sikerült megszereznie. Baranyi Rudolf lett a 12., míg id. Molnár Attila a 13. Az utolsó helyen Kovácsfi Norbert futott be. A futamnak egyetlen kiesője volt, méghozzá Szőke Péter.

A második futam, tekintve a fordított rajtrácsot még több izgalmat hozott. A rajtnál szépen eljöttek a srácok, egészen az első kanyarig, ahol is hatalmas baleset történt. A hibázó ezúttal Molnár Attila volt, aki kilökte Kucsár Krisztiánt. Ennek okáért Kovács Richárd és Juhász Krisztián is pozíciót veszített. Kucsár Krisztián ezzel kiesett a futamból. Az élen Burián Dániel állt, aki azonban talán a stresszt nem bírta és megpörgött a Hondával. A 9. helyig esett vissza. Tőle Bartha Márk vette át a vezetést, akinek a nyakában nagyon ott volt Nagy Szilárd, valamint a balesetekből szerencsésen kimaradó Bracsók János. Molnár Attila is kis híján kiesett a küzdelemből, hiszen az utolsó helyre esett vissza. Bracsók Jánosnak nem kellett sok, hiszen fél kör múlva át is vette a vezetést a Fordostól. Eke Péter is előkelő pozícióban találta magát, hiszen a 4. helyen autózott, csakúgy, mint Baranyi Rudolf. Juhász Tibornak nem jött össze ez a futam sem, a 3. körben feladta a futamot. A 2. helyért hatalmas csata alakult ki Bartha Márk és Nagy Szilárd között. A Fordos és az Audis versenyző remek csatát mutatott be a közönségnek. Kovács Richárdnak sikerült feljönnie az 5. helyre megelőzve Baranyi Rudolfot a 4. körben. Nagy Szilárdnak sikerült maga mögé utasítania Bartha Márkot, valamint id. Molnár Attila is remek versenyt futott, hiszen a 7. helyen tanyázott a futam közepén. Baranyi Rudolf 11 perccel a vége előtt hatalmasat hibázott, amivel az utolsó helyen találta magát. A futam vége felé Nagy Szilárd és Bartha Márk ismételten megtalálták egymást. Nagy Szilárdot Bartha Márk visszaelőzte, azonban Szilárd sem hagyta magát, és lehetetlen helyen próbált előzni, ami miatt Bartha Márk szerencsétlenül jött ki és több pozíciót is vesztett. Kovács Richárd eközben szépen lassan a dobogó második fokán találta magát. Juhász Krisztián a futam vége felé Kovácsfi Rudolffal harcolt hatalmasat, végül az utóbbi örülhetett a jobb helyezésnek. Nagy Szilárd nem hagyta annyiban a dolgot és Kovács Richárd helyezéséért eredt. Az előzést sikerült megcsinálnia, ezzel 2. helyet szerezte meg. A futamot végül ismételten Bracsók János nyerte meg, aki ezen a hétvégén remek teljesítményt mutatott és egy nagy lépést tett a bajnoki cím megszerzésére. A 3. helyre Kovács Richárd állhatott fel. A 4. helyet Bartha Márk szerezte meg, aki később megóvta Nagy Szilárd manőverét. Juhász Krisztián az 5. helyen ért célba, míg Eke Péter a 6. helyen végzett. Fiatal Zoltánnak ez a futam nem jött olyan jól össze, mint az első, azonban a 7. helyre elég volt. A 8. helyet végül a poleból induló Burián Dániel szerezte meg, míg 9. helyen Molnár Attila ért célba. Baranyi Rudolf a 10. helyen hozta be a Hondát. id. Molnár Attila 11. lett, míg az utolsó pontszerző Kovácsfi Norbert lett a Seat Leonnal.

Ismételten egy nehéz és balesetdús versenyhétvégén vagyunk túl. A folytatásban a híres belga pályára látogatunk el a mezőnnyel, méghozzá Spa-Francorhamps-ba. Remélhetőleg ott is hasonlóan izgalmas versenyek várhatóak, tele kemény, ám annál tisztább csatával. A hétvége 2018. augusztus 12-én 20 órától kerül megrendezésre, amelyet élőben közvetít majd az NXTV. Jó felkészülést kívánunk!