2018. július 1.-én ismételten felbőgtek a motorok az Assetto Corsa TCR 2017-es bajnokságunkban. A mezőny ezúttal Ausztriába, a híres és gyors Salzburgring versenypályára látogatott el, ahol mindössze 14 ember állt rajthoz. Ugyanakkor a létszám nem volt nagy, azonban annál jobb és izgalmasabb futamokat nyomtak a srácok.

Az időmérő edzést az újonc, Honda Civic volánja mögött, Auer Zsolt nyerte meg. Előnye mindössze 5 század volt, a szintén Hondás Bracsók János előtt. A 3. helyet is egy Honda pilóta szerezte meg Gerencsér Ádám személyében. Szőke Péternek ezúttal a 4. hely jutott. Az Alfásoknak sem ment túl jól ezúttal. László Vajk az 5. helyet, míg Molnár Attila a 6. helyet szerezte meg. Őket a két Audi RS3-al versenyző Kucsár Krisztián és Kovács Richárd követte, míg Fiatal Zoltán a 9. helyet szerezte meg. A TOP 10-be még Bartha Márk fért be. A 11. helyre hozta be a Hondát Burián Dániel, 12. lett a szintén újonc Kozma Zoltán. Őt egy másik újonc követte Kovácsfi Norbert személyében, míg az utolsó 14. helyet Langbein Bertalan szerezte meg.

A rajtot követően Bracsók János átvette a vezetést Auer Zsolttól. Az első kanyarban Gerencsér Ádám és Auer Zsolt összekoccant egymással, minek következtében vesztettek is egy pár pozíciót. Ezt László Vajk és Szőke Péter használták ki és átvették a dobogós helyezéseket. Egyébként a rajt zökkenőmentesen lezajlott, nagyobb hibák nem voltak. László Vajk már az elején meg szerette volna előzni Szőke Pétert, a szélárnyékot kihasználva bele is kezdett az előzésbe és sikeresen végre is hajtotta azt. Az első kör végére Kovács Richárd megelőzte Kucsár Krisztiánt és Molnár Attilát is, azonban Krisztián vissza tudott támadni, így meg tudta védeni az 5. helyét. A 2. kör elején a síkánhoz haladva Molnár Attila pozíció előnyt szerzett Kovács Richárddal szemben, azonban ahogy érkeztek a síkánhoz a versenyzők, Kovács Richárd megcsípte a füvet, majd ezt követően irányt váltott és hátulról kilökte Molnár Attilát. Mindkét versenyző az utolsó helyek egyikére esett vissza. Fiatal Zoltán közben Gerencsér Ádámot szerette volna megelőzni, és sikerült is neki, ezzel ő feljött a 6. helyre. 14 perccel a futam vége előtt Auer Zsolt hibázott egyet a 4. helyen haladva, minek következtében gyakorlatilag az utolsó helyre esett vissza. Néhány kanyarral később Gerencsér Ádám fogta meg a füvet a Hondájával az 5. helyről. Ő egészen a 11. helyig esett vissza. A futam vége felé haladva már nagyobb előzések nem voltak. Egyedül Molnár Attilának sikerült előznie Fiatal Zoltánnal szemben. A futamot magabiztosan Bracsók János nyerte meg, aki ezzel egy nagy lépést tett az őt üldöző pilóták lerázásához a pontversenyben. A dobogó második fokára László Vajk állhatott fel, míg a harmadik helyet Szőke Péter szerezte meg.

A második futam már jóval több izgalmat hozott. Az első sorból Fiatal Zoltán és Molnár Attila rajtolhatott. A hátsó traktusban volt egy-két adok-kapok, azonban mindenki túljutott az első kanyaron. A rajt legnagyobb vesztese Bartha Márk lett, aki egészen az utolsó helyig esett vissza. Molnár Attila a 2. kanyarban átvette a vezetést Fiatal Zoltántól. A futam első körében Burián Dániel törte nagyon össze a Hondáját, amivel gyakorlatilag kiesett a futamból, bár még a versenypályán tudta tartani a gépet. Bracsók János a 2. körben rögtön megelőzte László Vajkot, ezzel feljött a 4. helyre. Az első három helyen folyamatosan ment az adok-kapok a Molnár-Fiatal-Kucsár trió között. Ez egészen a 2. kör utolsó kanyarjáig tartott, ahol Molnár Attila nagyon csúnyán falnak vágta az Alfát. Kucsár Krisztián szerencsétlenségére Molnár pont elé pattant vissza a falról, és így telibe találta az előtte feltűnő Alfát. Szőke Péter is kiállt a mérkőzésből, valamint Kucsár Krisztián sem tudta folytatni. A 3. körben Bracsók János vette át a vezetést. Az ütközésben talán Gerencsér Ádám és Auer Zsolt jött ki a legjobban, akik hátulról pokoli tempót diktáltak és egyre inkább jöttek fel az élmezőnyre. Fiatal Zoltán időközben a 6. helyre esett vissza. A futam vége felé haladva Bracsók János tisztes távolságot autózott ki magának. Molnár Attila Langbein Bertalant előzte meg. A futamot csakúgy, mint az elsőt, Bracsók János nyerte meg. Őt követte Gerencsér Ádám, valamint Auer Zsolt. A futamot 12 versenyző fejezte be.

Összesítve: Kis létszám, azonban annál eseménydúsabb futamok. Július 15.-én a hazai pályánkra, a Hungaroringre látogat a mezőny. Remélhetőleg ott már jóval nagyobb létszámmal és hasonló tisztességes futamokkal fog az a versenyhétvége is lezajlani. Sok sikert és sikeres felkészülést mindenkinek!